Programul de limba engleză

Programul de limba engleză

Programul KUMON de limba engleză își propune să dezvolte motivația și capacitatea de a aborda cu plăcere, de a citi și înțelege texte originale de toate tipurile, în limba engleză.

Elevii noștri, care pot începe de la 2 ani, învață pe baza aptitudinilor lor, indiferent de vârstă și de anul școlar. Ei își dezvoltă capacitatea de a învăța singuri - fiecare în ritmul său. Doar atunci când un subiect este înțeles și elevul se simte confortabil cu acesta, se trece la subiectul următor.

Elevii încep de la un punct de pornire individual, care este evaluat și stabilit într-un interviu de evaluare gratuit.
 

Copilul meu este...

Programul de limba engleză Kumon le permite copiilor să învețe engleza în mod natural, ca și cum ar fi limba lor maternă. Elevii dobândesc în mod individual și progresiv, adaptată aptitudinilor lor anterioare, o competență excelentă de comunicare și de înțelegere, cu ajutorul textelor originale în limba engleză.

Materialul nostru exclusiv, explicit, ne permite să ne adaptăm fiecărui elev, să îi mărim la maximum capacitatea de a învăța singur și să-i hrănim dezvoltarea prin deprinderea acestei noi limbi.

Se începe cu repetarea vocabularului, iar dificultatea crește de la un nivel la altul, până la citirea textelor originale, de nivel superior.

Elevii clădesc pe aptitudinile dezvoltate la nivelul anterior, ceea ce asigură o înțelegere solidă și capacitatea de a pune în practică ceea ce au învățat. La toate nivelurile, materialul nostru include o carte și materiale audio, care îi ajută pe elevi să urmeze zilnic un sistem de învățare eficientă: ei ascultă materialul audio și repetă ceea ce au auzit.

Cu ajutorul programului de limba engleză  Kumon copilul dvs. începe la un nivel confortabil lui însuși. Acest punct de pornire individual este stabilit printr-un test de evaluare gratuit.

Vreau să îmi ajut copilul să...

Programul Kumon de limba engleză îi ajută pe copii să-și îmbunătățească capacitatea de concentrare. Tempo-ul CD-ului stabilește ritmul și îi ține pe elevi atenți la lucru. Sunetele corespunzătoare conținutului atrag atenția copilului. Laudele instructorului îi permit copilului dvs. să se concentreze mai mult timp și contribuie la amplificarea în continuare a capacității de concentrare. Treptat, copilul dvs. învață să rămână concentrat din ce în ce mai mult timp.
Aici, la Kumon, fiecare elev lucrează la nivelul care i se potrivește cel mai bine și de la care poate progresa zilnic. Instructorul centrului educațional se asigură că elevii sunt conștienți de aceste progrese zilnice, oricât de mici ar fi acestea. Din succesele obținute zilnic: „Am reușit!”, „Pot face ceva nou!”, elevul dobândește din ce în ce mai multă încredere în sine. În combinație cu îndrumările oferite de Instructorul centrului educațional, programul oferă o experiență de învățare pozitivă, care îi va permite copilului dvs. să aibă succes în învățarea limbii engleze - și în procesul de învățare, în general.
La Kumon dezvoltăm mai întâi bucuria și capacitatea de a învăța, astfel încât procesul de învățare să fie distractiv. În timp ce ascultă zilnic CD-ul, uitându-se totodată și pe cartea însoțitoare, copilul dvs. învață să conecteze sunete cu imagini și, ulterior, cuvinte și propoziții. Apoi învață să citească și să scrie în limba engleză cu încredere.

Învățarea prin metoda Kumon este o bază solidă pentru învățarea de succes în viitor. Cu ajutorul metodei Kumon, vă asigurați că primele experiențe de învățare ale copilului dvs. sunt pozitive și că are aptitudini valoroase, cum ar fi concentrarea, rezolvarea problemelor și perseverența necesară pentru a merge mai departe.

Programul nostru nu este conceput doar pentru a insufla o atitudine foarte pozitivă față de învățare, ci și pentru a le oferi copiilor baza de care au nevoie pentru a avansa la un nivel relativ complex.

Instructorul verifică mai întâi modul în care copilul dvs. se deprinde cu informațiile CD-ului în limba engleză și cum răspunde la micile indicii. În acest fel, instructorul își dă imediat seama în ce fel copilul dvs. poate începe să se simtă motivat și să progreseze, chiar dacă nu are cunoștințe anterioare de limba engleză.

Prin intermediul cântecelor în limba engleză, care îi trezesc curiozitatea, copilul dvs. aude cuvinte și expresii pe un CD și le repetă. Astfel se dezvoltă înțelegerea ascultării. Cărțile ilustrate însoțitoare asigură înțelegerea. În acest fel, copilul dvs. dobândește un prim vocabular și interiorizează structurile frazeologice în mod natural, ca la învățarea limbii materne. Notele și simbolurile tipărite îi încurajează pe cei mici să lucreze atent și minuțios. Ei își dezvoltă concentrarea și gradul de atenție, precum și bunele obiceiuri de studiu care îi avantajează la școală și în alte domenii ale vieții lor.

În cadrul acestui proces, copilul dvs. învață să citească și să scrie, precum și gramatica, pe niveluri de învățare compacte, special concepute. Copilul aude mai întâi textele de pe CD și își amplifică înțelegerea citirii prin texte de citire din ce în ce mai complexe. De la început, ghidat adesea de întrebări despre text, învață să abordeze tema în mod autonom și să elaboreze un text în mod competent.

La fiecare nivel al programului de limba engleză, elevii își dezvoltă aptitudinile dobândite la nivelurile anterioare. Așadar, își construiesc o înțelegere solidă.

Vreau să îmi ajut copilul să...

Programul Kumon de limba engleză îi dezvoltă copilului dvs. aptitudinile de ascultare, citire, vorbire și scriere. În primul rând, ei învață elementele de bază de care au nevoie pentru a citi și a înțelege texte complexe. Noi identificăm la ce nivel al programului ar trebui să lucreze copilul dvs., pentru a-i oferi posibilitatea de a-și consolida bazele și de a-și câștiga încrederea în sine, înainte de a trece la niveluri mai mari de dificultate.

Elevii capătă încredere în aptitudinile lor și își dau seama că pot merge mai departe ca niciodată.
Cu ajutorul programului Kumon de pregătire la limba engleză, copilul dvs. se poate bucura repede de primul său succes de învățare, de exemplu, de faptul că a învățat cuvinte noi sau poate citi texte în mod fluent. Cu cât un elev avansează mai mult în cadrul programului, cu atât mai mult se mărește gama și dificultatea textelor pe care copilul dvs. le poate citi și înțelege, ceea ce îi trezește bucuria și respectul de sine. Pe lângă faptul că se bucură de propriile aptitudini, copilul dvs. va simți adesea, că literatura originală, care se citește la niveluri superioare, îl îmbogățește interior.

Kumon trezește în general plăcerea de a citi în limba engleză. Copilul dvs. va aborda tot mai multe texte în limba engleză și-și va elimina timiditatea. Mulți dintre absolvenții noștri ne spun că le place să citească lucrări în limba engleză și după absolvire.
Kumon le permite elevilor să lucreze corespunzător  aptitudinilor lor, fără a fi constrânși de vârsta sau anul școlar, la fel ca la sport sau muzică. Când stăpânesc un subiect atât de bine, încât le este ușor de înțeles, trec la subiectul următor. Astfel, elevii care sunt pregătiți să facă față unor sarcini complexe, pot depăși nivelul anului lor școlar și își pot dezvolta aptitudinile la un nivel avansat. Cel mai important lucru: elevii își dezvoltă capacitatea de a lucra independent, asupra unui conținut nefamiliar.

În interviul inițial, sunt stabilite aptitudinile actuale ale fiecărui elev și pe această bază - indiferent de vârstă - se stabilește un punct de pornire, de la care copilul dvs. poate începe motivat.

Copilul dvs. lucrează zilnic cu un CD, repetă lucrurile auzite și se uită în cartea însoțitoare, pentru a asigura înțelegerea. Prin contactul intensiv, zilnic, cu limba engleză, copilul dvs. interiorizează vocabularul și structurile frazeologice, în mod natural, ca la învățarea limbii materne. Așa se creează simțul limbii. Notele și simbolurile tipărite („profesorul” din material) îl încurajează pe copilul dvs. să lucreze atent și minuțios. El își dezvoltă concentrarea și gradul de atenție, precum și bunele obiceiuri de studiu, ceea ce îi avantajează la școală și în alte domenii ale vieții sale.

Apoi, copilul dvs. se va adapta în mod conștient la gramatica prezentată într-o formă compactă. Ulterior, copilul dvs. apelează la textele de citit, care cresc treptat în lungime și exigență. La cele mai înalte niveluri ale programului, copilul dvs. citește textele originale în limba engleză. CD-ul este ascultat în continuare zilnic, astfel încât el își amplifică în mod constant capacitatea de a asculta și citi. Ghidat de întrebări, dobândește competența de citire a textelor: învață să filtreze informațiile dintr-un text și să elaboreze un text în mod competent.

La fiecare nivel al programului de limba engleză, elevii își dezvoltă aptitudinile dobândite la nivelurile anterioare. Așadar, își construiește o înțelegere solidă.

Vreau să îmi ajut copilul să...

Obiectivul principal al programului Kumon de limba engleză este acela de a-l face pe copil capabil să înțeleagă textele avansate de limba engleză și să comunice verbal și în scris, în mod eficient, în limba engleză.

Dar copilul dvs. nu învață numai limba engleză: Metoda Kumon oferă, de asemenea, puncte forte generale, cum ar fi concentrarea, perseverența, controlul atent și capacitatea de a se controla pe sine și de a-și îmbunătăți propriile greșeli. Învățarea zilnică cu metoda Kumon contribuie, de asemenea, la obținerea unei bune atitudini de învățare și de lucru, în general, care îl avantajează pe copilul dvs. la școală și, ulterior, în viața profesională.
Programul Kumon de pregătire la engleză le permite elevilor să-și dezvolte competențele de citire și scriere în limba engleză.  Programul nu este supus unei programe școlare. În funcție de aptitudinile individuale, fiecare elev progresează cu ajutorul CD-urilor, al manualelor și fișelor de lucru în ritm propriu. Învață pronunția corectă, își îmbogățește vocabularul și înțelegerea ascultării și citirii, precum și capacitatea de a forma propoziții. Pe lângă aceste competențe esențiale, își dezvoltă memoria, concentrarea, perseverența, sârguința și se bucură de noi provocări.

Lucrând cu un amestec de texte variate, îi motivăm pe elevi să-și lărgească cunoștințele despre diverse subiecte. Datorită talentelor lor lingvistice, ei pot accesa cele mai recente informații în limba engleză, privind orice subiect care îi interesează.
Aici, la Kumon, elevii pot învăța cu mult peste nivelul anului școlar, dar condiția este ca ei să o facă în mod independent.

Noi nu îi învățăm, ci le oferim indicii pentru a-l găsi pe „profesorul” din material. Ne bazăm înainte de toate pe auto-învățare, care este elementul cel mai important al metodei Kumon.

Dacă vă doriți pentru copilul dvs. ca el să învețe de unul singur, atunci Kumon este metoda potrivită pentru dvs.!

Programul Kumon de meditații la limba engleză îi ajută pe elevi să dezvolte o atitudine pozitivă față de învățarea limbii engleze. În interviul inițial, mai întâi sunt stabilite aptitudinile actuale ale fiecărui elev și pe această bază - indiferent de vârstă - se stabilește un punct de pornire potrivit. 

Copilul dvs. aude apoi, zilnic, pasaje pe un CD și se uită în cartea însoțitoare pentru a se asigura că înțelege.

Prin contactul intensiv, zilnic, cu limba, copilul dvs. interiorizează vocabularul și structurile frazeologice în mod natural și își dezvoltă simțul limbii.

Instrucțiunile tipărite îl încurajează pe copilul dvs. să lucreze atent și minuțios. În acest fel, își dezvoltă concentrarea și gradul de atenție, precum și obiceiurile bune de învățare, care, apoi, îl ajută pe copil la școală și, de asemenea, în toate situațiile de viață posibile.

După deprinderea unui vocabular de bază, interiorizarea structurilor frazeologice și eliminarea oricăror lacune, programul oferă un nivel gramatical compact.

La nivelurile superioare, accentul se pune din ce în ce mai mult pe citit. Se începe cu povești simple și texte narative și trece treptat la citirea unei literaturi complexe, în original.

CD-ul este ascultat în continuare, zilnic, astfel încât  să fie asigurată pronunția corectă, iar aceasta extinde constant capacitatea de a asculta și citi.

Încurajat de întrebări, copilul dvs. învață, de asemenea, să filtreze informațiile dintr-un text și dobândește astfel un nivel înalt de competență în tratarea textelor.

La fiecare nivel al programului de limba engleză, elevii își dezvoltă aptitudinile dobândite la nivelurile anterioare. Astfel, el își clădește o înțelegere solidă și își consolidează capacitatea de a învăța singur.

Ce conținut oferă programul KUMON de limba engleză?

Dați clic pe secțiunile următoare pentru a vedea ce subiecte acoperă programul KUMON de limba engleză, la fiecare nivel.

Trageți cu degetul să vedeți mai multe

Ascultare

Elevii de la nivelul 7A, 6A și 5A ascultă cuvinte în limba engleză și le exersează, repetându-le, apoi spunându-le singuri. Tempo-ul CD-ului îi ajută să-și dezvolte concentrarea și un ritm de lucru bun.

La nivelul 7A, elevii aud mai întâi cuvinte separate. Pe fundalul cuvântului „dog”, se aude lătratul unui câine, la cuvântul „truck”, se aude zgomotul unui motor etc., astfel încât prima întâlnire cu limba engleză să fie aproape la fel de naturală ca învățarea limbii materne.

Acest lucru menține bucuria de a învăța și trezește curiozitatea.
Nivelul 6A adaugă mai întâi numere, culori și adjective, iar la nivelul 5A, elevii aud propoziții întregi și le repetă. În exercițiile de selectare, ei trebuie să arate imaginea potrivită în timp ce ascultă, iar acest lucru le consolidează înțelegerea ascultării.

Experiența arată că, prin practica intensivă, zilnică, cu CD-ul, copiii dezvoltă în etapele inițiale, o pronunție clară și distinctă.

Citire și scriere

La nivelurile 4A, 3A, 2A, copiii mici învață să citească și să scrie și să dezvolte un mod de lucru atent. Elevii mai mari vor deveni siguri pe ei la ortografie și pronunție.

După ce, la nivelul 4A, elevii urmăresc în principal cuvintele, la nivelul 3A, scriu cuvinte, iar la nivelul 2A, exersează scrierea propozițiilor. Ei deprind prima capacitate de corectare. La toate cele trei niveluri,își exersează, de asemenea, înțelegerea lecturii, conectând prin linii cuvintele cu imaginile potrivite.

Succesiunea în care sunt introduse consoanele și vocalele separate și combinațiile de sunete este coordonată, astfel încât elevii să interiorizeze bine diferențele fine de ortografie și pronunție - și o fac cu toate simțurile. Aceștia continuă să asculte 2 melodii de pe CD, pe zi, le repetă și le citesc cu voce tare în timp ce scriu.

Bazele comunicării cotidiene

La nivelurile A, B și C, elevii practică expresii și fraze simple din limba engleză, precum cele utilizate în viața de zi cu zi, de exemplu, să exprime dorințe sau să facă sugestii. Pe baza informațiilor date, ei scriu propoziții și completează dialoguri. Aceasta antrenează competența, prudența și acuratețea, precum și capacitatea de a învăța singur, din exemplele date.

Elevii își construiesc un vocabular solid și pot aștepta cu nerăbdare să-și amplifice expresivitatea în limba străină.

Structurile frazeologice, care sunt abordate la nivelurile ulterioare, sunt caracterizate de utilizarea intensivă a materialului, de multă ascultare, vorbire, scriere și citire cu voce tare. Limba străină începe să le intre în sânge.

Structura frazeologică

La nivelurile D, E și F, accentul se pune pe structura frazeologică.

Conform „principiului modular”, elevii își îmbunătățesc aptitudinea de a forma singuri propoziții. Odată cu mărirea volumului de scriere, elevii își antrenează perseverența. La nivelul E, este prezentat timpul trecut, iar la nivelul F, elevii învață o limbă nuanțată
prin introducerea verbelor modale precum „can”, „may” și „should”.

Învățarea continuă să fie intuitivă, elevii imitând exemplele, ascultând și repetând mult și, de data aceasta, cu dialoguri mai lungi. În acest mod, ei dobândesc o bază bună pentru libera exprimare.

Pentru a răspunde la întrebările despre nuvelele pe care le-au citit, elevii își antrenează capacitatea de memorare și învață să caute anumite pasaje în text. Ei își dezvoltă citirea, dar și acuratețea și atenția.

Gramatică

La aceste niveluri, gramatica este introdusă și consolidată în mod sistematic. Explicațiile și prezentările sub formă de tabele îi fac pe elevi să rețină regulile gramaticale. Multe dintre structuri au fost deja practicate intuitiv la nivelurile anterioare, altele sunt noi (cum ar fi trecutul progresiv, la nivelul G, pasivul, prezentul perfect și trecutul perfect la nivelul H, propozițiile subordonate atributive introduse prin pronume relativ, condiționalul II și vorbirea indirectă la nivelul I).

Pentru a interioriza în mod eficient structurile gramaticale la aceste niveluri, elevii ascultă și aici  în fiecare zi 2 povestiri pe CD, apoi repetă și citesc setul de texte cu voce tare, în timp ce rezolvă exercițiile din fișele de lucru.

Citirea textelor de renume mondial (de exemplu, „Alice în Țara Minunilor”, „Călătoriile lui Gulliver”, „Peter Pan”) sunt combinate pe parcursul unui set. Elevii învață cum să reducă un text la cele mai importante informații ale acestuia și să-și antreneze ochii pentru aspectele esențiale.

Înțelegerea generală a citirii

După ce au dobândit un vocabular solid și cunoștințe gramaticale de bază, elevii își dezvoltă înțelegerea lecturii la nivelul J și continuă să practice intensiv elemente de gramatică (în special condiționalul II și vorbirea indirectă).

Textele de citire de la nivelurile J, K și L provin din literatura mondială, cum ar fi „Pinocchio”, „Insula comorilor”, „Oliver Twist”, dar elevii citesc și texte de specialitate din diverse subiecte. Răspunzând la întrebările despre conținut, ei interacționează intens cu textele. Învață să lucreze cu ele într-un mod structurat, să filtreze informații  de bază și să răspundă la întrebări cu precizie și cu atenție.

Elevii interiorizează structurile, ascultând zilnic textele de pe CD.

Înțelegerea citirii textelor originale

Ultimele trei niveluri din program (M, N, O) conțin aproape exclusiv fragmente din narațiuni originale ale unor autori cunoscuți, cum ar fi Anna Sewell („Black Beauty”), Roald Dahl („Matilda”), Richard Adams („Watership Down”), Helen Keller („The Story of my Life”), F. Scott Fitzgerald („The Curious Case of Benjamin Button”).

Chiar și la aceste niveluri, întrebările despre conținut duc la o examinare intensivă a textelor și antrenează înțelegerea conținutului și a structurii textului. Elevii își dezvoltă aptitudinile de citire și învață să înțelegă un cuvânt necunoscut din context.

Programul se încheie cu un fragment din „Great Expectations” de Charles Dickens. Dar contactul cu limba nu trebuie să se oprească: experiența a arătat că absolvenții Kumon și-au eliminat orice frică de textele în limba engleză și din acel moment înainte au citit în engleză ceea ce și-au dorit sau au avut nevoie.

Cum funcționează KUMON?

Elevii KUMON rezolvă zilnic, acasă, o temă KUMON și vizitează centrul educațional de două ori pe săptămână. Acolo, ei își predau temele pe care le-au rezolvat acasă și primesc alte teme până la următoarea zi de vizită la centru.

Timpul aproximativ necesar pentru rezolvarea temelor zilnice este de aproximativ 30 de minute per program de învățare, cu variații individuale. În centrul educațional, elevii își rezolvă temele sub supravegherea mai mult sau mai puțin intensă a instructorului. Timpul petrecut în centrul educațional îi permite instructorului să le ofere elevilor asistența de care au nevoie ca să învețe și să se asigure că vor progresa.
Peste 60 de ani de experiență

30 de minute la KUMON

Găsire centru educațional

Personal calificat
De la 10,97 RON/zi
Peste 1000 de centre educaționale în Europa