Copilul meu are:
Instructorul verifică mai întâi modul în care copilul dvs. se deprinde cu informațiile CD-ului în limba engleză și cum răspunde la micile indicii. În acest fel, instructorul își dă imediat seama în ce fel copilul dvs. poate începe să se simtă motivat și să progreseze, chiar dacă nu are cunoștințe anterioare de limba engleză.
Prin intermediul cântecelor în limba engleză, care îi trezesc curiozitatea, copilul dvs. aude cuvinte și expresii pe un CD și le repetă. Astfel se dezvoltă înțelegerea ascultării. Cărțile ilustrate însoțitoare asigură înțelegerea. În acest fel, copilul dvs. dobândește un prim vocabular și interiorizează structurile frazeologice în mod natural, ca la învățarea limbii materne. Notele și simbolurile tipărite îi încurajează pe cei mici să lucreze atent și minuțios. Ei își dezvoltă concentrarea și gradul de atenție, precum și bunele obiceiuri de studiu care îi avantajează la școală și în alte domenii ale vieții lor.
În cadrul acestui proces, copilul dvs. învață să citească și să scrie, precum și gramatica, pe niveluri de învățare compacte, special concepute. Copilul aude mai întâi textele de pe CD și își amplifică înțelegerea citirii prin texte de citire din ce în ce mai complexe. De la început, ghidat adesea de întrebări despre text, învață să abordeze tema în mod autonom și să elaboreze un text în mod competent.
La fiecare nivel al programului de limba engleză, elevii își dezvoltă aptitudinile dobândite la nivelurile anterioare. Așadar, își construiesc o înțelegere solidă.
În interviul inițial, sunt stabilite aptitudinile actuale ale fiecărui elev și pe această bază - indiferent de vârstă - se stabilește un punct de pornire, de la care copilul dvs. poate începe motivat.
Copilul dvs. lucrează zilnic cu un CD, repetă lucrurile auzite și se uită în cartea însoțitoare, pentru a asigura înțelegerea. Prin contactul intensiv, zilnic, cu limba engleză, copilul dvs. interiorizează vocabularul și structurile frazeologice, în mod natural, ca la învățarea limbii materne. Așa se creează simțul limbii. Notele și simbolurile tipărite („profesorul” din material) îl încurajează pe copilul dvs. să lucreze atent și minuțios. El își dezvoltă concentrarea și gradul de atenție, precum și bunele obiceiuri de studiu, ceea ce îi avantajează la școală și în alte domenii ale vieții sale.
Apoi, copilul dvs. se va adapta în mod conștient la gramatica prezentată într-o formă compactă. Ulterior, copilul dvs. apelează la textele de citit, care cresc treptat în lungime și exigență. La cele mai înalte niveluri ale programului, copilul dvs. citește textele originale în limba engleză. CD-ul este ascultat în continuare zilnic, astfel încât el își amplifică în mod constant capacitatea de a asculta și citi. Ghidat de întrebări, dobândește competența de citire a textelor: învață să filtreze informațiile dintr-un text și să elaboreze un text în mod competent.
La fiecare nivel al programului de limba engleză, elevii își dezvoltă aptitudinile dobândite la nivelurile anterioare. Așadar, își construiește o înțelegere solidă.
Programul Kumon de meditații la limba engleză îi ajută pe elevi să dezvolte o atitudine pozitivă față de învățarea limbii engleze. În interviul inițial, mai întâi sunt stabilite aptitudinile actuale ale fiecărui elev și pe această bază - indiferent de vârstă - se stabilește un punct de pornire potrivit.
Copilul dvs. aude apoi, zilnic, pasaje pe un CD și se uită în cartea însoțitoare pentru a se asigura că înțelege.
Prin contactul intensiv, zilnic, cu limba, copilul dvs. interiorizează vocabularul și structurile frazeologice în mod natural și își dezvoltă simțul limbii.
Instrucțiunile tipărite îl încurajează pe copilul dvs. să lucreze atent și minuțios. În acest fel, își dezvoltă concentrarea și gradul de atenție, precum și obiceiurile bune de învățare, care, apoi, îl ajută pe copil la școală și, de asemenea, în toate situațiile de viață posibile.
După deprinderea unui vocabular de bază, interiorizarea structurilor frazeologice și eliminarea oricăror lacune, programul oferă un nivel gramatical compact.
La nivelurile superioare, accentul se pune din ce în ce mai mult pe citit. Se începe cu povești simple și texte narative și trece treptat la citirea unei literaturi complexe, în original.
CD-ul este ascultat în continuare, zilnic, astfel încât să fie asigurată pronunția corectă, iar aceasta extinde constant capacitatea de a asculta și citi.
Încurajat de întrebări, copilul dvs. învață, de asemenea, să filtreze informațiile dintr-un text și dobândește astfel un nivel înalt de competență în tratarea textelor.
La fiecare nivel al programului de limba engleză, elevii își dezvoltă aptitudinile dobândite la nivelurile anterioare. Astfel, el își clădește o înțelegere solidă și își consolidează capacitatea de a învăța singur.
Ce este acoperit in programul de limba engleză?
Ascultare
Elevii de la nivelul 7A, 6A și 5A ascultă cuvinte în limba engleză și le exersează, repetându-le, apoi spunându-le singuri. Tempo-ul CD-ului îi ajută să-și dezvolte concentrarea și un ritm de lucru bun.
La nivelul 7A, elevii aud mai întâi cuvinte separate. Pe fundalul cuvântului „dog”, se aude lătratul unui câine, la cuvântul „truck”, se aude zgomotul unui motor etc., astfel încât prima întâlnire cu limba engleză să fie aproape la fel de naturală ca învățarea limbii materne.
Acest lucru menține bucuria de a învăța și trezește curiozitatea.
Nivelul 6A adaugă mai întâi numere, culori și adjective, iar la nivelul 5A, elevii aud propoziții întregi și le repetă. În exercițiile de selectare, ei trebuie să arate imaginea potrivită în timp ce ascultă, iar acest lucru le consolidează înțelegerea ascultării.
Experiența arată că, prin practica intensivă, zilnică, cu CD-ul, copiii dezvoltă în etapele inițiale, o pronunție clară și distinctă.
Citire și scriere
La nivelurile 4A, 3A, 2A, copiii mici învață să citească și să scrie și să dezvolte un mod de lucru atent. Elevii mai mari vor deveni siguri pe ei la ortografie și pronunție.
După ce, la nivelul 4A, elevii urmăresc în principal cuvintele, la nivelul 3A, scriu cuvinte, iar la nivelul 2A, exersează scrierea propozițiilor. Ei deprind prima capacitate de corectare. La toate cele trei niveluri,își exersează, de asemenea, înțelegerea lecturii, conectând prin linii cuvintele cu imaginile potrivite.
Succesiunea în care sunt introduse consoanele și vocalele separate și combinațiile de sunete este coordonată, astfel încât elevii să interiorizeze bine diferențele fine de ortografie și pronunție - și o fac cu toate simțurile. Aceștia continuă să asculte 2 melodii de pe CD, pe zi, le repetă și le citesc cu voce tare în timp ce scriu.
Bazele comunicării cotidiene
La nivelurile A, B și C, elevii practică expresii și fraze simple din limba engleză, precum cele utilizate în viața de zi cu zi, de exemplu, să exprime dorințe sau să facă sugestii. Pe baza informațiilor date, ei scriu propoziții și completează dialoguri. Aceasta antrenează competența, prudența și acuratețea, precum și capacitatea de a învăța singur, din exemplele date.
Structura frazeologică
La nivelurile D, E și F, accentul se pune pe structura frazeologică.
Conform „principiului modular”, elevii își îmbunătățesc aptitudinea de a forma singuri propoziții. Odată cu mărirea volumului de scriere, elevii își antrenează perseverența. La nivelul E, este prezentat timpul trecut, iar la nivelul F, elevii învață o limbă nuanțată
prin introducerea verbelor modale precum „can”, „may” și „should”.
Învățarea continuă să fie intuitivă, elevii imitând exemplele, ascultând și repetând mult și, de data aceasta, cu dialoguri mai lungi. În acest mod, ei dobândesc o bază bună pentru libera exprimare.
Pentru a răspunde la întrebările despre nuvelele pe care le-au citit, elevii își antrenează capacitatea de memorare și învață să caute anumite pasaje în text. Ei își dezvoltă citirea, dar și acuratețea și atenția.
Gramatică
La aceste niveluri, gramatica este introdusă și consolidată în mod sistematic. Explicațiile și prezentările sub formă de tabele îi fac pe elevi să rețină regulile gramaticale. Multe dintre structuri au fost deja practicate intuitiv la nivelurile anterioare, altele sunt noi (cum ar fi trecutul progresiv, la nivelul G, pasivul, prezentul perfect și trecutul perfect la nivelul H, propozițiile subordonate atributive introduse prin pronume relativ, condiționalul II și vorbirea indirectă la nivelul I).
Înțelegerea generală a citirii
După ce au dobândit un vocabular solid și cunoștințe gramaticale de bază, elevii își dezvoltă înțelegerea lecturii la nivelul J și continuă să practice intensiv elemente de gramatică (în special condiționalul II și vorbirea indirectă).
Textele de citire de la nivelurile J, K și L provin din literatura mondială, cum ar fi „Pinocchio”, „Insula comorilor”, „Oliver Twist”, dar elevii citesc și texte de specialitate din diverse subiecte. Răspunzând la întrebările despre conținut, ei interacționează intens cu textele. Învață să lucreze cu ele într-un mod structurat, să filtreze informații de bază și să răspundă la întrebări cu precizie și cu atenție.
Elevii interiorizează structurile, ascultând zilnic textele de pe CD.
Înțelegerea citirii textelor originale
Ultimele trei niveluri din program (M, N, O) conțin aproape exclusiv fragmente din narațiuni originale ale unor autori cunoscuți, cum ar fi Anna Sewell („Black Beauty”), Roald Dahl („Matilda”), Richard Adams („Watership Down”), Helen Keller („The Story of my Life”), F. Scott Fitzgerald („The Curious Case of Benjamin Button”).
Chiar și la aceste niveluri, întrebările despre conținut duc la o examinare intensivă a textelor și antrenează înțelegerea conținutului și a structurii textului. Elevii își dezvoltă aptitudinile de citire și învață să înțelegă un cuvânt necunoscut din context.
Programul se încheie cu un fragment din „Great Expectations” de Charles Dickens. Dar contactul cu limba nu trebuie să se oprească: experiența a arătat că absolvenții Kumon și-au eliminat orice frică de textele în limba engleză și din acel moment înainte au citit în engleză ceea ce și-au dorit sau au avut nevoie.
30 de minute la Kumon
Elevii participă la cursuri, online sau la centru, pentru ca Instructorul să le poată dezvolta abilitățile de auto-învățare și academice.
Temele zilnice sunt completate, fișele de lucru sunt corectate, iar corecțiile sunt realizate înainte de curs, astfel încât copiii să fie pregătiți pentru studiu.
Elevii completează lucrările stabilite de Instructor, concepute special pentru a le dezvolta abilitățile și pentru a se asigura că progresează independent.
Instructorii observă fluxul și progresul elevilor și îi ghidează după cum este necesar.
Un adult ar trebui să corecteze fișele de lucru, iar elevul finalizează imediat corecțiile pentru a sprijini procesul de învățare.
Este important ca fiecare elev să termine cursul cu un sentiment de realizare, motivat pentru următoarea provocare.
Metodologia Kumon
+
+
=